پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
استاندار قم با اشاره به ضرورت تغيير الگوي كشت و استفاده بهينه از منابع آب، از تلاش‌هاي مجموعه‌هاي مرتبط با اين مسئله قدرداني كرد و خواستار جديت و سرعت بيشتر در مسیر نيل به اين هدف شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در بازدید از مزرعه کشت و صنعت آب شیرین قم طی سخنانی با اشاره به شرایط بحرانی آب‌های زیرزمینی در کشور و استان قم اظهار کرد: همه باید برای حفظ منابع آب تلاش کنند.

استاندار قم تغییر الگوی کشت را یکی از راهکارهای مهم در راستای استفاده بهینه از منابع آب عنوان و اضافه کرد: خوشبختانه طی سالیان اخیر کاشت و پرورش گیاهان کم آب‌بر در دستور کار بخش کشاورزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به کاشت گل محمدی در مزرعه کشت و صنعت آب شیرین قم ادامه داد: ارزش افزوده بالا و مصرف کمتر آب از جمله مسائلی است که در این مزرعه رعایت شده است و دیگر کشاورزان قمی نیز باید به این سمت هدایت شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قم نیوز، تاریخ 2 اردیبهشت 96، کد مطلب: 47451: www.qomnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین