پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به منظور جذب حداکثری گردشگران روس، ترکیه در تابستان پیش‌‌رو قصد دارد شرایط سفر با اولین کشتی زیردریایی به نام Nemo Primero را برای گردشگران این کشور فراهم کند.

شعار سال: از این طریق در هر شبانه‌روز، 6 بار امکان گردش زیر دریا در آنتالیا وجود خواهد داشت و همزمان ۴۸ نفر می‌توانند در عرشه این کشتی مستقر شوند. به گفته طراحان و مجریان گردش زیر آب، این سفر در تمام فصول سال امکان‌پذیر است و مختص فصل خاصی نیست. همچنین خدمات جدید باید توریست‌های جدید و بیشتری را راهی کشور ترکیه کند. منیر کاراوغلو فرماندار آنتالیا در این‌باره گفته است: «مسیر سفر زیردریایی احتمالا در تمام طول ۶۵۰کیلومتر ساحل استان انجام می‌پذیرد.» ترکیه که در پی اختلافات به‌وجود آمده سیاسی میان دو کشور، به مدت چند ماه از فهرست مقاصد اصلی گردشگران روسی خط‌خورده بود،‌ حالا بار دیگر مورد توجه روس‌ها قرار گرفته و متولیان گردشگری ترکیه نیز با ایجاد جاذبه‌های بیشتر،‌ سعی در بازگرداندن رونق پیشین دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 1396، کد مطلب:1099101 : donya-e-eqtesad.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
این کشور نه نفت دارد و نه سرمایه های طبیعی خاصی ، فقط سیاست های مناسبی را برای گردشگری اتخاذ کرده است که ایران نکرده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین