پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
مشاور فرهنگی رییس جمهور به ارایه توضیحاتی درباره علت عدم پخش یکی از برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی در رسانه ملی و خبر منتشر شده مبنی بر اختصاص وقت از سوی کمیته تبلیغات برای روحانی جهت پاسخ دادن به اتهامات مطرح شده از سوی قالیباف پرداخت.

شعار سال: حسام الدین آشنا در پی شکایت حسن روحانی نسبت به عدم تخصیص وقت جهت پاسخگویی به برخی اتهامات مطرح شده از سوی محمدباقر قالیباف در نخستین مناظره کاندیداهای انتخاب ریاست جمهوری علیه و انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه قرار است در مناظره دوم زمان پاسخگویی به روحانی داده شود، ‌اظهار کرد: ما نیز این اخبار را در رسانه‌ها شنیده‌ایم و هنوز به صورت کتبی در جریان نتیجه شکایت در کمیته نظارت بر تبلیغات قرار نگرفته‌ایم.

وی همچنین درباره علت پخش نشدن برنامه بامداد امروز حسن روحانی در شبکه جام‌جم گفت: برنامه ایشان ضبط شده و آماده بود و قرار بود که بامداد سه شنبه پخش شود اما ظاهراً در اعلام تاریخ پخش این برنامه اشتباهاتی رخ داده بود. بر اساس اعلام جدید این برنامه بامداد روز چهارشنبه پخش خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 96021206798: www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین