شعار سال: براساس آمار منتشر شده ازسوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما، میزان بیننده اولین مناظره زنده در سطح ملی بیش از 60 درصد بوده است.
همچنین نظرسنجیهای این مرکز که در تاریخ 10 اردیبهشتماه در تهران و 32 مرکز استان انجام شده، گویای این واقعیت است که در فاصله قبل و پس از برگزاری اولین دور مناظرات انتخابات ریاست جمهوری (6 تا 10 اردیبهشت) میزان مراجعه مردم به شبکههای رادیویی و تلویزیونی برای کسب اطلاع از اخبار و رویدادهای مربوط به انتخابات از 67.2 درصد به 74.8 درصد رسیده، که این حجم استقبال و مراجعه در دو سال گذشته بیسابقه بوده است.
گفتنی است در همین فاصله زمانی، میزان اقبال عموم به شبکههای اجتماعی با کاهش همراه بوده و از 23.4 به 21.1 درصد رسیده است.
با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 661622: www.khabaronline.ir