پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان از وجود هفت هزار و ۵۵۰ جانباز جنگ تحمیلی در این استان خبرداد و گفت: یک هزار و ۲۰۰نفر از این افراد در سال گذشته تسهیلات مسکن دریافت کردند.

شعارسال: حجت الاسلام حسن فریدون شامگاه دوشنبه در آیین جشن میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، و جانباز به میزبانی سالن منوچهری دامغانی با بیان اینکه طی سال گذشته در بحث ارائه خدمات به جانبازان و خانواده های ایثارگران از رشد ۳۰۰ درصدی برخوردار بودیم، ابراز داشت: یک هزار و ۲۰۰ جانباز استان مشمول دریافت خدمات وام مسکن بودند که خوشبختانه موفق به دریافت این وام ها شدند.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید استان سمنان همچنین در زمینه تقویت اشتغال و کارآفرینی و برگزاری همایش و کارگاه های کارآفرینی نیز اقدامات ویژه ای را در دستور کار دارد همچنین پنج پروژه عمرانی ویژه جانبازان و ایثارگران در دست ساخت است که دو پروژه از این میان، مجموعه های توان بخشی، فرهنگی و ورزشی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان سمنان در ادامه ضمن تقدیر از خدمات و زحمات همسران جانبازان اظهار داشت: ایشان با گذشت سالها پس از پایان جنگ تحمیلی دوشادوش همسران جانباز خود دچار زحمات و تلاش های فراوانی شدند.

فریدون با اشاره به اینکه اجر مجاهدت از نگاه قرآن کریم بسیار عظیم است، تاکید داشت: بالاترین چیزی که در قرآن کریم به آن اشاره و تاکید شده موضوع با ارزش مجاهدت است لذا جانبازان و ایثارگران ما باید توفیق همراه با ایمان را در خود تقویت کنند و از این طریق به جایگاه ایثار و شهادت که یک جایگاه مهم و با ارزش است در جامعه ترویج و گسترش دهند.

در این همایش از جانبازان استان سمنان تقدیر شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1396، کدخبر: 3967442: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
چرا اینقدر جانباز؟ چندتا شهید دارد؟ نتیجه .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین