پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
پیکر جانباز دفاع مقدس شهید سیداسلان حسینی‌ملایی با حضور مردم ولایت مدار اهوازی و علما و مسئولان استانی در اهواز تشییع شد.

شعار سال: ظهر امروز پیکر جانباز 70 درصد دفاع مقدس شهید سیداسلان حسینی‌ ملایی با حضور مردم ولایت مدار اهوازی و علما و مسئولان استانی از مسجد آیت‌الله شفیعی تشییع و در گلزار شهدای اهواز تدفین شد.

آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر پیکر پاک و مطهر شهید حسینی‌ملایی، نماز اقامه کرد و سپس گفت: برای شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی محشور شدن با شهیدان کربلا آرزو می‌کنیم.

در حاشیه این مراسم عبدالرضا فرجیان با اشاره به این ‌که شهید سیداسلان حسینی از آغاز نهضت انقلاب اسلامی حضوری فعال در عرصه‌های مختلف داشت، ادامه داد: به فرمان امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و در آن به درجه جانبازی نائل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: 700 جانباز 70 درصدی در استان خوزستان وجود دارد.شهید حسینی‌ملایی جانبازی 70 درصدی بود که پس از 35 سال تحمل رنج و سختی‌ها روز گذشته همزمان با بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سلیت خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1396، کدخبر: 1428282 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین