پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی با اشاره به طرح اتهاماتی علیه یکی از وزرای دولت خواستار ارائه توضیحاتی از سوی محمدباقر قالیباف درباره فعالیت‌های فرزندش شد.

شعارسال: محمدعلی وکیلی در نشست خبری صبح امروز(شنبه) خود اظهار کرد: در مناظره دیروز ادعا شد فرزند وزیر آمزوش و پرورش مرتکب تخلف قانونی شده است؛ در حالی که مطابق حکم رسمی دادگاه او رسما تبرئه شده یعنی کارش خلاف قانون نبوده است. ایراد می گیرند که چرا فرزند وزیر اقدام به کاسبی کرده؟ خب اگر این ایراد است همین اشکال به فرزند آقای قالیباف هم وارد است. فعالیت‌های تجاری ایشان در خارج و داخل کشور و فعالیت آموزشی و غیر انتفاعی و نام مدرسه ایشان زبانزد است که از نظر من اشکالی ندارد، ولی مشروط به اینکه از رانت فرزند شهردار بودن یا فرزند وزیر بودن استفاده نکنند. لذا به نظر می‌رسد خوب است آقای قالیباف راجع به فعالیت‌های فرزندش الیاس توضیح دهد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی همچنین گفت: سامانه راه‌اندازی شده از سوی قالیباف اقدام شبه آنارشیستی و هرج و مرج طلبانه است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 96، کدمطلب:537447، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین