پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی معتقد است امید اصولگرایان این است که در مرحله دوم تخریب، ایراد اتهامات و مسائلی که در سال 84 با آقای هاشمی انجام دادند را مجدد به تکرار درآورند تا بتوانند کاندیدا خود را بارأی اکثریت نسبی به پیروزی برسانند.

شعار سال: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی معتقد است امید اصولگرایان این است که در مرحله دوم تخریب، ایراد اتهامات و مسائلی که در سال 84 با آقای هاشمی انجام دادند را مجدد به تکرار درآورند تا بتوانند کاندیدا خود را بارأی اکثریت نسبی به پیروزی برسانند.

سید عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما در حساب کاربری خود در توییتر خود نوشته است: «رسانه ملی برای دور دوم برنامه‌ریزی کند! انتخابات با حضور رئیس‌جمهور مستقر تابه‌حال به دور دوم نرفته است. ولی ظاهراً این بار متفاوت است!»

تلاش اصولگرایان برای دو دوره‌ای کردن انتخابات ریاست جمهوری که یک سمت آن حسن روحانی باشد، جای تأمل دارد. اعضای این طیف سیاسی حتی در حد فرضیه هم به این مسئله که در دور اول انتخابات نامزد موردنظر آنان انتخابات را به پایان خواهد برد، اشاره نمی‌کنند و به عبارتی دیگر هیچ تصوری از این مسئله در ذهن ندارند.

بنابراین این شیوه رفتار اصولگرایان نشان از این دارد که آنان به این باور دست‌یافته‌اند که شانس کمی در برد انتخاباتی دارند و حداقل با دومرحله‌ای شدن انتخابات خواهند توانست با انتقادات تندوتیز خود در چهار سال آتی ریاست جمهوری حسن روحانی برای ریاست جمهوری سال 1400 برنامه‌ریزی جامع‌تر و بهتری داشته باشند.

رسول منتجب نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی درباره ابراز علاقه اصولگرایان برای دو دوره‎ای شدن انتخابات گفت: بنای اصولگرایان و رقبا آقای روحانی بر این اصل گذاشته‌شده که در مرحله اول آقای روحانی را شکست و ناکارآمد جلوه دهند و به آرزوی خود برسند که از این مسئله کاملاً مأیوس شده‌اند.

وی دلیل این یاس را چنین بیان کرد: مردم کشور ما به کاندیدا اصولگرایان با هر نامی (رئیسی، قالیباف و یا میرسلیم) رأی بالایی نخواهند داد، بنابراین در مرحله اول پیروزی به دست نمی‌آورند و تنها امید آنان این است که دست‌به‌کاری زنند تا آقای روحانی در مرحله اول به پیروزی نرسد و رأی لازم را کسب نکند و با یکی از کاندیداهای اصولگرا به مرحله دوم وارد شود.

منتجب نیا در ادامه افزود: امید اصولگرایان این است که در مرحله دوم با تخریب، ایراد اتهامات و مسائلی که در سال 84 با آقای هاشمی انجام دادند را مجدد به تکرار درآورند تا بتوانند کاندیدای خود را با رأی اکثریت نسبی به پیروزی برسانند.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در خصوص احتمال میزان موفقیت اصولگرایان تأکید کرد: آقای روحانی کشور را از منجلاب، ناامنی و دشواری‌ها نجات داد و عزتی که در دوران 8 ساله دولت گذشته خدشه‌دار شده بود، دوباره به ملت ایران بازگرداند که درنتیجه آن خبرهای اختلاس و سوءاستفاده مالی و غیرمالی دیگر به گوش نمی‌خورد؛ بنابراین بین حفظ عزت کشور و فرورفتن در مسائل 8 سال گذشته یکی انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: قدر مسلم مردم راضی نیستند تا وضعیت سابق ادامه پیدا کند بنابراین لازم است تا با حضور گسترده خود و رای بالا به آقای روحانی مخالفان او را ناامید سازند و نشان دهند که از فضای امنیتی و پلیسی، سوءاستفاده‌های میلیاردی، خرافه و توهم گرایی متنفر منزجر شده‌اند و مایل هستند تا به سمت انضباط مالی و اجتماعی پیش روند.

منتجب نیا در ادامه اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنم مردم به دلیل هوشیاری که دارند به روحانی رأی بسیار بالایی خواهند داد و رقبای او را در همان مرحله اول مأیوس می‌کنند.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در خصوص فرضیه دو دوره‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری از سوی اصولگرایان بیان کرد: درصورتی‌که انتخابات دومرحله‌ای شود بین جهانگیری در صورت حضور تا پایان انتخابات و روحانی خواهد بود.

وی در این رابطه توضیح داد: قالیباف یک‌مهره سوخته مسئله‌دار است. کارهایی که او انجام داده به‌خصوص در بحث املاک نجومی، مفاسد شهرداری و آتش‌سوزی پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان که به دلیل سوء مدیریت شهردار بود، فراموش نشده است بنابراین مردم به قالیباف رأی نخواهند داد. رئیسی هم ادامه‌دهنده راه تفکر احمدی‌نژاد است و می‌خواهد از طریق رانت امام رضا (ع) رأی جمع کند که او هم موفق نخواهد شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 53609: rouydad24.irwww.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین