پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
پیام رسان سروش بر اساس مصوبه ستاد تبلیغات انتخابات سازمان صداو سیما، چالشی را با موضوع شفافیت برای شش نامزد انتخاباتی طراحی کرده است. بر اساس نامه ای که به نمایندگان تام الاختیار شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری ارسال شده از آنان خواسته شده به 10 سئوال درباره وضعیت شخصی خود پاسخ دهند. تعداد و نسبت اعضای […]

شعار سال: پیام رسان سروش بر اساس مصوبه ستاد تبلیغات انتخابات سازمان صداو سیما، چالشی را با موضوع شفافیت برای 6نامزد انتخاباتی طراحی کرده است.

بر اساس نامه ای که به نمایندگان تام الاختیار 6نامزد انتخابات ریاست جمهوری ارسال شده از آنان خواسته شده به 10 سئوال درباره وضعیت شخصی خود پاسخ دهند.

تعداد و نسبت اعضای خانواده و افراد تحت تکفل،تحصیلات و محل تحصیل اعضای خانواده، شغل و محل زندگی فرزندان،فهرست دقیق املاک اعم از منزل،سایر املاک و مستغلات و سهام تحت مالکیت در شرکت ها از جمله این سئوالات است.

همچنین از نامزد ها سئوال شده آیا اموالی را به نام نزدیکان خود ثبت کرده اند یا نه و منابع درآمد دولتی یا خصوصی آن ها در سالهای گذشته برای مقایسه دارایی قبل و بعد انتصاب در مسئولیت چه بوده است؟

نام دانشگاه و سال اخذ مذرک و اینکه آیا تحصیل در دوره مسئولیت بوده یا خیر سئوال بعدی این چالش است.

همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت های دولتی و خصوصی موضوع دیگر سئوال از نامزدها است و علاوه بر این سئوال شده آیا نامزد قصد استفاده از نزدیکان خود را در مسئولیت های مهم دولتی دارد و اگر دارد کدام سمت ها؟

آخرین سئوال این چالش میزان هزینه های انتخاباتی و منبع آن است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه مدیریت شهری غرب کشور ، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 96، کد مطلب: 2011 : http://tazehaonline.ir/

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین