پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه از حضور تیم ۲۳ نفره استان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی معلولان کشور خبر داد.

شعار سال: عزت الله پرنیان اظهار داشت: رقابت های دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور از امروز تا هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز می‌شود.

وی از حضور تیم ۲۳ نفره دو و میدانی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: بهترین ورزشکاران ما در این مسابقات حضور خواهند داشت.

پرنیان تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه را پر افتخارآفرین تیم دو و میدانی ایران در پارالمپیک ریو دانست و افزود: مسابقات تا یکشنبه هفته آینده به طول می‌انجامد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه با اشاره به حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در این رقابت‌ها گفت: مسابقات با حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار و همراه انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: دو و میدانی کاران استان کرمانشاه با نتایج ارزنده و مدال های رنگارنگ به استان بازگردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 96، کد مطلب: 306684: www.mersadnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین