پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
ستاد انتخاباتی حسن روحانی، نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در یک اقدام تبلیغاتی و نمایشی در جهت پر کردن سبد آرای خود، طی نامه‌ای خطاب به تیم‌های درمانی تخصصی و بهداشتی از آن‌ها خواست در روزهای پیش رو با حضور در مناطق محروم به این مناطق توجه بیشتری کنند.

به گزارش فارس ستاد انتخاباتی حسن روحانی، نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در یک اقدام تبلیغاتی و نمایشی در جهت پر کردن سبد آرای خود، طی نامه‌ای خطاب به تیم‌های درمانی تخصصی و بهداشتی از آن‌ها خواست در روزهای پیش رو با حضور در مناطق محروم به این مناطق توجه بیشتری کنند.

هم‌چنین در این نامه تاکید شده است نتیجه عملکرد این گروه‌ها به صورت 24 ساعته اعلام شود.

این موضوع در حالی است که طی ماه های گذشته شاهد حضور پررنگ‌ مسئولان بهداشت و درمان در مناطق محروم و حاشیه‌ای برای افتتاح نمایشی طرح‌ها بوده‌ایم. این‌گونه احکام صادر شده از سوی ستاد انتخاباتی روحانی می‌تواند شاهدی بر تبلیغاتی بودن این برنامه‌ها باشد؛ این حرکت نمایشی در حالی است که بودجه بهداشت و درمان کشور طی سه سال گذشته روند به شدت صعودی داشته و انتظار می رفت مسئولان دولت پیش از فرارسیدن انتخابات و اجرای مانورهای تبلیغاتی و نمایشی به فکر حضور در مناطق محروم و سرکشی از حاشیه نشین‌ها می افتادند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 13960219001099: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین