پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه و گزیده از منظرتان می‌گذرد.
شعارسال: میدل ایست آنلاین: اگر انتخابات ریاست‌جمهوری ایران به صحنه رویارویی «زاغه نشینان» با «کاخ نشینان» تبدیل شود، روحانی رقابت را خواهد باخت.

اندیشکده بروکینگز: قالیباف می‌تواند با نقشی تأثیرگذار در مناظره سوم، عملا کار را به‌نفع اصولگرایان تمام کند. اصلاح طلبان با ارائه تصویر یک نظامی رادیکال از قالیباف، می‌کوشند آرای‌ او را بشکنند.

رادیو فردا: اصولگرایان از طرح پیشنهادی قالیباف برای اعلام اموال نامزدهای انتخابات به مردم، به‌عنوان راهبردی برای در کنج قرار دادن رقیب استفاده خواهند کرد.

واکنش توئیتری "کامبیز فروهر" (خبرنگار بلومبرگ) به مواضع رادیکال حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی

من و تو: روحانی با صحبت‌هایی که در روزهای اخیر داشته، لیبرال‌ترین چهره خود را نشان داده است. در آستانه انتخابات او تمام تلاش خود را برای حمله به رقبا انجام می‌دهد.

بی بی سی: روحانی با موضع‌گیری‌های تند سعی می‌کند تا قبل از مناظره سوم زمین بازی را عوض کند. او می‌خواهد با تغییر فضا، افراد مردد را به تصمیمی در راستای رأی به خودش برساند.

رادیو زمانه: اسحاق جهانگیری در تلاش برای به‌دست آوردن آرای اهل سنت ایران، با مولوی عبدالحمید دیدار کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جام نیوز، تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1396 ، کدخبر: 790499، www.jamnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
چه شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین