پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
صبح امروز انفجاری مهیب در نزدیکی سفارتخانه های خارجی در کابل به وقوع پیوست که بر اثر آن دستکم ۶۰ نفر کشته و زخمی شدند.
شعارسال: صبح امروز انفجاری مهیب که گفته می شود در نزدیکی سفارتخانه های خارجی در کابل صورت گرفته است، بار دیگر این شهر را لرزاند.

این انفجار ساعت ۸:۱۲ در نزدیکی چهار راه زنبق و در منطقه دیپلمات نشین «وزیر اکبرخان» کابل رخ داده است. به گفته شاهدان عینی این حادثه در اثر انفجار یک ماشین بمبگذاری شده به وقوع پیوسته و بر اثر آن دستکم ۶۰ نفر کشته و زخمی شدند.

این انفجار در منطقه‌ای از شهر کابل روی داده که کاخ ریاست جمهوری و شماری از سفارتخانه‌های خارجی در آن واقع است. گزارش‌های اولیه حاکی از آسیب به چندین دستگاه خودرو و همچنین ساختمان‌های نزدیک محل انفجار است. برخی از منابع خبری محل انفجار را نقطه‌ای در نزدیکی سفارت آلمان و عامل انفجار را یک خودرو بمبگذاری شده گزارش کرده‌اند.

هنوز جزئیات بیشتری از این واقعه و تلفات احتمالی آن در دست نیست. خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در کابل اعلام کرد وقوع انفجار قوی نزدیک دفتر این خبرگزاری در کابل سبب شکستن شیشه های دفتر و شوک خبرنگار خبرگزاری شده است. همچنین موج انفجار باعث شده خبرنگار صدا و سیما قادر به راه رفتن نباشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1396، کدخبر: 3993042 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین