پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه برای پیشبرد انقلاب اسلامی اختلافات نظری در موضوعات مختلف را حل کنیم، گفت: باید دعواها را کنار بگذاریم و به فکر حل مشکلات کشور و مردم باشیم. اگر اسلام کشور و ملت ما را مستقل و پیروز کرد، می‌تواند مشکلات ما را هم حل کند.

شعار سال: اسدالله بادامچیان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) یک تحول آفرین عظیم جهانی بود اظهار کرد: امام (ره) در سال 41 فرمودند انقلاب اسلامی سه مرحله دارد. اول اسلامی کردن ایران، دوم اسلامی کردن کشورهای مسلمان و سوم آشنا کردن جهان با اسلام.

وی در ادامه افزود: امام(ره) معتقد بود پیروزی انقلاب در ایران بیست سال طول می کشد و باید در این راه شکنجه ها، رنجها، زندانها، تبعیدها و شهادت تحمل شود که البته این دوره شانزده سال و نیم طول کشید.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: نگاه امام محدود شدن انقلاب به ایران نبود و در واقع باید انقلاب اسلامی از ایران آغاز می شد، به کشورهای مسلمان ادامه می‌یافت و در نهایت اسلام به جهان معرفی می شد.

بادامچیان با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در طول 38 سال گذشته در کشور ما انجام شده است خاطر نشان کرد: آزادی فکر و عقیده یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود. اکنون همه تفکرات ودیدگاه‌ها با رعایت قانون اساسی و مصالح نظام در جامعه مطرح شوند و در انتخابات همه گروه‌ها آزادانه حرف خود را می‌زنند و هرکس هم که اکثریت را به دست آورد سرکار می آید. چه این فرد بنی صدر باشد چه رجایی. در واقع مردم سالاری دینی یکی از یادگارهای امام راحل است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه در ادامه تصریح کرد: شاهدیم که منطقه تحت تاثیر انقلاب اسلامی به سمت استقلال،آزادی و نجات از دست دولت هایی می رود که به فکر منافع نظام استکبار هستند. دولت عربستان پول 9 میلیون بشکه نفت را به جیب خارجی ها میریزد و سهم اندکی که از فروش نفت را میبرد را خرج عیاشی درباریان خود، بمباران مردم مسلمان عرب یمن، کمک به داعش یا ترامپ می کند. به گونه‌ای که ترامپ می‌گوید میلیاردها دلاری که از عربستان دریافت می‌کند صرف ایجاد اشتغال در آمریکا می‌شود. البته ملتهای منطقه در حال بیداری هستند اما همانطور که ما برای پیروزی انقلاب و استقلال زجر کشیدیم آنها هم در حال تحمل رنج و زحمت هستند تا بتوانند مردم خودشان اداره امور کشور را به دست داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه شاهدیم که نفوذ کمونیسم، سوسیالیسم و لیبرال دموکراسی در جهان از بین رفته و جهان اکنون درآستانه یک تحول جدید و به بحث انقلاب اسلامی رسیده است که باید در این مقطع اسلام و انقلاب اسلامی را به جهانیان بشناسانیم.

بادامچیان ادامه داد: البته در برخی مسائل نظری ما در کشور اختلاف نظری داریم که باید این اختلافها حل شود. مثلا در بحث زن هم دیدگاه فمینیستی مطرح است و هم دیدگاه اسلام نسبت به زنان. برخی می گویند می خواهیم از زنان محرومیت زدایی داشته باشیم که باید ببینیم این محرومیت زدایی از طریق همان راه حل غرب است یا جامعه اسلام. در سایر زمینه ها مثل مسائل اقتصادی، نظام بانکداری و ساختار اداری یا مسائل مربوط به امر به معروف ونهی از منکر دچار اختلاف نظر هستیم هرچند در این زمینه ها هم خیلی کار کرده‌ایم. به هر حال نظام ما نظام جمهوری اسلامی ولایی و قانون اساسی ما اسلامی است. مبنای هر راه حل و برنامه‌ریزی هم باید اسلامی باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به این که ما در کشور سرمایه عظیمی به نام مردم سالاری دینی داریم، تصریح کرد: برخی می خواهند مردم سالاری دینی را با دموکراسی غربی تطبیق دهند در حالیکه دموکراسی غربی از مردم سالاری دینی عقب‌تر است.

وی در پایان با بیان اینکه باید در کشور به این اختلاف نظرها پایان داد گفت: انتخابات تمام شده است و مردم از دولتی که سرکار آمده و حکم تنفیذ از رهبری می‌گیرد حمایت می کنند. البته دولت هم نباید یک دولت باندی و جناحی باشد بلکه با نگاه جامع برای حل مشکلات مردم تلاش کند. اگر در زمان انتخابات باهم دعوا کرده اند اما اکنون دیگر زمان کار کردن برای مردم است. دولتی که سرکار می آید باید دولت همه مردم باشد و با کمک گرفتن از همه مردم به دنبال حل مشکلات باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1396، کد مطلب: 96031307308:www. isna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
حل گره های شناختی در انقلاب اسلامی، کار شما نیست جناب بادامچیان عزیز. کار موتلفه هم نیست. موتلفه ممکن است شناخت خوبی از بازار و داد و ستد داشته باشد و یا مقلد دینی خوبی باشد و افرادش متشارع باشند، اما کمتر فرد روشنفکر و تحلیل گری در این گروه وجود دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین