پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
نایب رپیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:اصل برای ما این است که مردم را به یک انتخاب تکلیف محور اصلح و ارجح از میان نامزدهای صالح برسانیم.
شعار سال: اسدالله بادامچیان طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران دراصفهان گفت: انتخابات به معنای به قدرت رسیدن نیست، انتخابات به معنای این است که فرد منتخب بر مبنای تکالیف الهی برنامه‌های خود را در راستای پیشبرد منافع مردم تبیین کند.

وی با بیان اینکه به کسی که به دنبال قدرت و منافع شخصی است نمی‌توان رای داد، افزود: اگر کسی برای انتخابات ثبت نام کرد و شخصی را اصلح از خود دید باید به نفع آن فرد کنار برود.

بادامچیان یکی از برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی در معرفی نامزد انتخاباتی را ترویج فرهنگ رجایی واقعی و فرهنگ اطاعت از ولی امر دانست و گفت: اگر در گروه‌های دیگر کسی اصلح از نامزد ما وجود داشته باشد ما بر اساس وظیفه الهی به نفع فرد اصلح کنار می‌رویم.

وی میر سلیم را دارای فرهنگ رجایی دانست و گفت:یکی از برنامه‌های حزب موتلفه اسلامی این است که رقابت آرامی را مبتنی بر موازین انقلاب داشته باشیم.:مردم به کسانی رای دهند که حقوق نجومی به افراد خویش ندهند.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با یادآوری اینکه این حزب پیش از اعلام جبهه مردمی میرسلیم را معرفی کرد و تاکنون از حرکت وحدت آفرین جمنا حمایت کرده است، ادامه داد: :اصل برای ما این است که مردم را به یک انتخاب تکلیف محور اصلح و ارجح از میان نامزدهای صالح برسانیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 فروردین 1396، کد مطلب: 96012510063، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
برای چه کسی؟ برای موتلفه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین