پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
قائم مقام معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشگی لرستان گفت: مطالبات پرسنل این دانشگاه طی هفته های آینده پرداخت می شود.

شعار سال: نبی الله تازنگ ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار اشت: عدم انجام تعهدات سازمان های بیمه ای در سال گذشته متأسفانه مشکلات زیادی را برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان به وجود آورد.

وی با بیان اینکه اگر بیمه به تعهدات خود به موقع عمل می کرد در حال حاضر مشکلی نداشتیم گفت: با این وجود همه هم و غم مجموعه مالی دانشگاه برآورده کردن خواسته های پرسنل بوده است که البته خواسته ای به حقی است.

قائم مقام معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشگی لرستان اظهار داشت: خوشبختانه کارانه پزشکان و پرسنل کادر مربوط به شهریور و مهرماه گذشته در حال پرداخت است.

تازنگ افزود: با تمامی کمبودهای مالی که داریم توانستیم پاداش پایان خدمت بازنشستگان نه ماه پایان سال گذشته را تسویه کنیم که به نظر کار ساده ای نبود و جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این مانده مرخصی شش ماه اول سال گذشته بازنشستگان پرداخت شد خاطر نشان کرد: بازخرید سنوات قراردادهای تبصره سه و چهار نیز تا پایان سال ۹۵ تسویه شده است.

قائم مقام معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشگی لرستان ابراز امیدواری کرد تمامی مطالبات عقب افتاده پرسنل حداقل تا پایان سال گذشته طی هفته های آینده تسویه شوند و سازمان های بیمه ای و بانک ها مطالبات عقب افتاده دانشگاه را هر چه سریعتر پرداخت کنند که در این صورت دیگر مشکلی در انجام تعهدات مالی دانشگاه به وجود نخواهد آمد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۱۴ خرداد 1396، کد مطلب: 3995635: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
یعنی دیگه اعتراض نمی کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین