پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
میری گفت : در این راستا رشته فوریتهای پزشکی در بهمن ماه سال جاری در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد. وی افزود : علاوه بر این به استناد رای صادره در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور با راه اندازی رشته اتاق عمل و فوریتهای در […]

شعار سال: میری گفت : در این راستا رشته فوریتهای پزشکی در بهمن ماه سال جاری در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی افزود : علاوه بر این به استناد رای صادره در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور با راه اندازی رشته اتاق عمل و فوریتهای در مقطع کارشناسی به دانشکده پرستاری الیگودرز موافقت شد که از مهر سال ۱۳۹۶ دراین رشته دانشجو می پذیریم .

میری گفت:طبق آیین نامه مصوب پذیرش دانشجو با ۱۵ نفر شروع می شود و تا ۱۲۰ دانشجو در هر رشته افزایش می یابد که امیدواریم جوابگوی نیاز استان باشیم .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک رشته پرستاری در این دانشکده تدریس می شود افزود:دانشجویان این دانشکده ۱۲۰ نفر هستند که با افزایش رشته های جدید مکان فعلی دانشکده جوابگو نیست .

رئیس دانشکده پرستاری الیگودرز با اشاره به در دست ساخت بودن ساختمان جدید دانشکده پرستاری الیگودرز گفت :این پروژه تا مر حله۹۴ در صد پیشرفت فیزیکی پیش رفته است که امیدواریم باتامین اعتبار بزودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد .

با پذیرش دانشجوی اتاق عمل و فوریتهای پزشکی در مقطع کارشناسی ،پذیرش دانشجو در این رشته ها در لرستان در انحصار الیگودرز خواهد بود .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری ونیزان، تاریخ انتشار 7 آذر 95 ، کد مطلب: 437-2: www.venizan.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین