پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
معاون فرهنگی و ارتباطات نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری دیدار قاریان و حافظان قرآن این استان با آیت‌الله ایمانی خبر داد.

شعار سالحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد جعفری، معاون فرهنگی و ارتباطات نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: طبق روال سال‌های گذشته و همچنین به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت دادن به جایگاه حافظان و قاریان، امسال نیز برنامه دیدار رمضانی جامعه قرآنی استان فارس با آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

جعفری افزود: زمان برگزاری این مراسم 29 خردادماه است. وی ادامه داد: در این دیدار ۱۵۰ نفر از حافظان، قاریان و خادمان قرآن كریم استان فارس حضور دارند.

جعفری بیان کرد:‌ در این دیدار جامعه قرآنی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و مشكلات پیش‌روی فعالیت‌های قرآنی در استان فارس خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و ارتباطات نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: این برنامه با ضیافت افطاری همراه است و در محل مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 17 خرداد 96، کدمطلب:۶۱۱۹۲۸۶، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین