پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خرم‎آباد گفت: 95 درصد واحدهای صنعتی شهرستان خوداظهاری در پایش داشته‎اند.

شعار سال : مهندس «کامران فرمانپور» اظهار کرد: بهصورت مستمر هر سه ماه یکبار پایش فصلی از همه واحدهای صنعتی سطح شهرستان خرمآباد انجام میشود و در مورد آلودگیهای آب، هوا، پسماند و خاک مورد ارزیابی قرار میگیرند.

وی با بیان این‌که روند پایشها به‌صورت خوداظهاری واحد و نیز نمونهگیری اداره محیط‌زیست از این واحدهاست، خاطرنشان کرد: طی گزارش‌هایی که تاکنون از این نظارت و پایشها به دست آمده 95 درصد واحدهای صنعتی خوداظهاری در پایش داشتهاند که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

فرمانپور ادامه داد: در این شهرستان واحدهای صنعتی زیادی وجود دارد که در زمینه شن و ماسه، آسفالت، تولیدی لبنیات، کشتارگاه و... فعالیت دارند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خرمآباد واحدهای مورد پایش اداره حفاظت محیط‌زیست خرمآباد را 60 واحد دانست و اظهار امیدواری کرد با نگاه مثبتی که در میان این واحدها به وجود آمده روند رو به جلویی داشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 01 دی 1394 کد مطلب : 94100100357 www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین