پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
شهردار پلدختر گفت:مشارکت دادن بخش خصوصی در ساماندهی تنها کشتارگاه سنتی شهر از برنامه های شهرداری است.

شعار سال: صمد چراغی پور شهردار پلدختر با تاکید بر ساماندهی کشتارگاه این شهرستان اظهار داشت: کشتارگاه پلدختر در برخی موارد ازجمله عدم وجود اتاق پیش سرد فاقد استانداردهای لازم است.

وی بیان کرد: ساختمان این کشتارگاه همچنین، فرسوده و مسائل فنی در آن به دلیل قدمت زیاد رعایت نشده است.

شهردار پلدخترافزود: ابتدا پیگیر این موضوع هستیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی در پلدختر اقدام کنیم.

چراغی پور با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عنوان کرد: در زمینه احداث کشتارگاه صنعتی با شهرداری پلدختر بستر برای ورود بخش خصوصی فراهم است.

وی با اشاره به قدمت 20ساله این کشتارگاه در پلدختر افزود: کشتارگاه این شهر با این مدت قدمت به صورت سنتی در یک محدوده 75 مترمربع به دور از خانه‌های مسکونی احداث شده که خونابه‌های آن در چاه دفع می‌شود.

شهردار پلدختر گفت: شهرداری به دلیل تنگناهای مالی قادر به تأمین آن در یک بازده زمانی کوتاه نیست و برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص بهسازی و استانداردسازی وضع موجود انجام شده است.

وی ادامه داد: از حیث نرم‌افزاری و رفع نواقص چاه، کوره لاشه سوز و تنظیف عمومی کشتارگاه برنامه ریزی می کنیم و در کوتاه مدت اقدامات لازم را انجام می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط در صورت تأمین اعتبار اتاق پیش سرد احداث شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری سفیر افلاک ، تاریخ انتشار 7بهمن 96، کدمطلب:13746، www.safireaflak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
شهرداری ها میتونن با واگذاری بخش های از مسیولیتشون به بخش خصوصی تمرکزشو رو بخش های مهم شهرسازی زیاد تر کنه
ب شرط اینکه روشون به دقت نظارت داشته باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین