پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۶۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
مسئول روابط عمومی حوزه علمیه فاطمیه پیشوا بیان کرد: طلاب حوزه علمیه فاطمیه پیشوا با تهیه بیش از دو هزار نسخه بروشور اطلاع رسانی در اماکن عمومی مانند حسینیه ها، مساجد، پارک ها و دیگر مکان ها حضور پیدا کرده و ضمن تبیین دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سند 2030، به صورت زبانی ابعاد این سند را برای عموم مردم روشن کردند.

شعار سال: قویدل مسئول روابط عمومی حوزه علمیه فاطمیه شهرستان پیشوا بیان کرد: حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) با مدیریت مادر شهیدان جنیدی فعالیت‌های مختلفی از قبل انجام می‌داده است که برگزاری کلاس‌های جزء خوانی قرآن کریم یکی از این فعالیت هاست.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی ما برای برگزاری این دوره از کلاس‌ها برقراری ارتباط صمیمی با افرادی است که در این دوره ها حضور پیدا می‌کنند تا بتوانیم مبانی اسلامی را بهتر و بیشتر به این افراد آموزش دهیم.

قویدل اظهار داشت: یکی از دغدغه های این روزهای رهبر معظم انقلاب اسلامی سند آموزشی 2030 می باشد که مسائل آموزشی ما را هدف گرفته تا در نهایت به اهداف غربی‌ها برسد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه پیشوا افزود: فعالیت‌های مختلفی از هفته‌ها قبل در خصوص روشنگری در خصوص این سند به عموم مردم انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به تهیه و توزیع بروشورهای گوناگونی از ابعاد مختلف این سند اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار نسخه از این بروشورها تهیه و بین مردم توزیع شد، تصریح کرد: طلاب این حوزه عملیه در اماکن عمومی مانند حسینیه ها، مساجد، پارک ها و دیگر مکان‌ها حضور پیدا کرده و ضمن تبیین دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این سند، به صورت زبانی ابعاد این سند را برای عموم مردم روشن کردند.

قویدل اظهار داشت: چندین جلسه بصیرت افزایی را با حضور هادیان سیاسی برای افزایش بصیرت طلاب و آگاهی بخشی به مردم توسط این حوزه علمیه برگزار شده است که اثرات مثبتی نیز در بین عموم مردم داشت.

مسئول روابط عمومی حوزه عملیه خواهران پیشوا اجرای طرح چهره به چهره را یک نمونه از فعالیت های آتش به اختیار دانست و تصریح کرد: تبلیغ چهره به چهره یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بصیرت عمومی هست و نتایج خوبی به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: در زمان انتخابات نیز فعالیت های گسترده ای در خصوص روشنگری وضعیت کشور و همچنین منطقه با سخنرانی اساتید سیاسی مانند دکتر نقوی نماینده منطقه ورامین و استاد دانشگاه در رشته علوم سیاسی صورت گرفت که در نتیجه نیز سطح بینش عموم مردم افزایش پیدا کرد.

قویدل بیان کرد: یکی از فعالیت های آتش به اختیاری که توسط طلاب حوزه علمیه خواهران پیشوا برگزار شده است تهیه و توزیع بروشورهای فرهنگی و اجتماعی توسط طلاب و با هزیه شخصی خودشان است که در مساجد، روستاهای اطراف پیشوا و حسینیه ها توزیع شد و توانست گام موثری در خصوص ارتقاء فرهنگ منطقه بردارد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران پیشوا گفت: تا الان اعلام می‌کردیم که منتظر حکم رهبر انقلاب هستیم، امروز که امام خامنه ای(مدظله العالی) حکم آتش به اختیار را داده اند ما نیز شعار خود را عملی کرده و مطمئناً سطح فعالیت خود را افزایش خواهیم داد.

وی ضمن بیان اینکه آگاهی بخشیدن به مردم قسمتی از فعالیت‌های آتش به اختیار است، افزود: در آینده در نظر داریم تا فعالیت‌های فرهنگی و همچنین کلاس‌های آموزشی گوناگونی را در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم منتطقه اجرایی کنیم تا سطح اطلاعات عموم مردم را افزایش دهیم.

قویدل اظهار داشت: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در نظر داریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود، ایجاد کارگاه های آموزشی با حمایت خیرین است تا از این طریق بتوانیم علاوه بر به کارگیری بانوان شهرستان در این کارگاه ها، آموزش‌های لازم نیز به این افراد دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان تهران، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000085:www.tehran.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین