پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: آتش به اختیار یعنی مسوولان فرهنگی در خواب هستند و طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نباید منتظر بمانند تا نهادهای فرهنگی که در خواب هستند بیدار شوند.

شعار سال: حجت‌الاسلام یوسف جمالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عالی تبلیغ و مشاورین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: متأسفانه در شرایطی قرار داریم که مقام معظم رهبری به دلیل کوتاهی از مجموعه‌های فرهنگی کشور در دیدار با دانشجویان فرمودند گاهی دستگاه‌های مرکزی فرهنگی و سیاسی دچار اختلال و تعطیلی می‌شود در این وضعیت افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود به‌صورت آتش به اختیار تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

وی با اشاره به این که برخی مسوولان دستگاه‌های فرهنگی بودجه‌ها را در جاهای که اولویت‌دار نیست خرج می‌کنند، افزود: آتش به اختیار یعنی فعالیت‌های فرهنگی جهادی در تمامی عرصه ها است، آتش به اختیار یعنی مسئولان فرهنگی در خواب هستند، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نباید منتظر بمانند تا نهادهای فرهنگی که در خواب هستند بیدار شوند.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: ما از لحاظ بودجه فرهنگی مشکلی نداریم، مشکل ما اینجا است که کسانی که بر صندلی‌ها تکیه زده، خود را به خواب‌زده‌اند یا از لحاظ فکری ضعیف هستند.

وی ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در این مقطع تاریخی بر خواسته از ضعف‌های بی‌پایان دستگاه‌ها و مجموعه‌های طویل فرهنگی است که نتیجه آن آسیب‌های فرهنگی بیشتر در مقوله خانواده به همراه داشته است.

جمالی عنوان کرد: خانواده‌های که با برنامه مدون و شخصی از طرف مسوولین فرهنگی مواجه نیستند، در شرایطی که طلاق، اعتیاد بی‌داد می‌کند، می‌بینیم اولویت اول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پخش آهنگ یک شخص قبل از افطار می شود که مشخص نیست به کدام سو می‌رویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: آیا قرار است وضعیت فرهنگی کشور را دیگران برای ما اصلاح کنند؟ آیا باید منتظر نشست تا کشورهای دیگر فکری به حال ما کنند؟

وی عنوان کرد: با وجود این که سند 2030 ضد استقلال کشور است ولی برخی کج‌اندیشان داخلی دنبال اجرایی کردن این سند هستند کهبه‌ وضوح مشاهده می‌شود برخی مسوولان این‌قدر در منجلاب فرهنگ غربی فرو رفته‌اند و فکر و ذکر آن‌ها اجرای سند ذلت‌بار 2030 شده است.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر تأکید کرد: این حوزه علمیه همیشه گوش‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری است و در عرصه‌های فرهنگی با تمام توان به وظیفه خود عمل می‌کند، گرچه هراسی از آن نداریم که برخی ما را بلندگو به دست و فریب‌خورده بنامند اما این چیزی از عزم و اراده ما کم نخواهد کرد.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان بوشهر، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000839:www.bushehr.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین