پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: ساماندهی منطقه کشف‌رود به انتهای کار خودش دارد می‌رسد و در این مدت ۱۷ کیلومتر آزادسازی و ۱۸۰۰ هکتار زمین درختکاری شده است.

شعار سال: غلامحسین صاحبی درباره پیگیری معضل حاشیه شهر مشهد در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر روستا اظهار داشت: در ابتدای شورای چهارم طرح کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهد شکل گرفته و وضعیت مشکلات حاشیه شهر مشهد و راه‌های رفع نیازهای این مناطق مورد بررسی و گردآوری قرار گرفت.

وی افزود: براساس اطلاعات به دست آمده، بسته‌ای طراحی کردیم که در سفر دولت به مشهد این مسئله مطرح شد و طبق مشکلات احصاء شده درخواست 2100 میلیارد تومان اعتبار را ارائه دادیم که مصوبه‌ای در این راستا در مجلس تصویب و سه سال است که ردیف بودجه آن دیده شده اما تاکنون رقمی به این امر از طرف دولت اختصاص نیافته و اقدامی انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد درباره مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شورای چهارم در این راستا تصریح کرد: ساماندهی منطقه کشف‌رود به انتهای کار خودش دارد می‌رسد و در این مدت 17 کیلومتر آزادسازی و 1800 هکتار زمین درختکاری شده است.

صاحبی با اشاره به ارتقای سرانه امکانات ورزشی و فضای سبز در حاشیه شهر مشهد خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز در مناطق مختلف شهر مشهد متفاوت است به طوری که سهم منطقه 9 مشهد 45 متر و حاشیه شهر تنها 2تا3 متر بود که در راستای افزایش سرانه این مناطق اقدام شد.

وی ادامه داد: 170 هزار واحد قولنامه‌ای که فاقد پایان کار و سند مالکیت هستند در حاشیه شهر مشهد ساخته شده است که لایحه‌ای برای رسیدگی به این مسئله ارائه دادیم که با عملیاتی شدن آن این واحدها از بی‌هویتی خارج می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این واحدها شامل املاک موقوفه‌ای و متعلق به آستان قدس رضوی می‌شود که در مورد املاک آستان مسئله حل شده و مردم می‌توانند برای ملک، پایان کار بگیرند.

صاحبی با اشاره به اینکه بازگشایی معابر، توسعه و تجهیز مساجد، کمک به دانش آموزان محروم و تقویت علمی آنان، جمع‌آوری معتادان و غیره از دیگر اقدامات انجام شده در حاشیه شهر مشهد است، تصریح کرد: دولت قرار بود برای ساماندهی کشف‌رود 160 میلیارد تومان اعتبار اختصاص دهد اما محقق نشد و در سایر پروژه‌ها و برنامه‌های انجام شده دراین مناطق نیز ریالی از طرف دولت تخصیص نیافت

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396، کد مطلب: 1437260:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین