پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
عاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: با همت آب منطقه‌اي حدود ١٣٠٠ هكتار از اراضي کشف رود كه عمدتا با فاضلاب خام كشاورزي مي‌شد، رفع تصرف شد. همچنین سیستم تصفیه فاضلاب در کشف رود نصب گردید.
شعارسال: قاضی محمد بخشی محبی با در مورد احیاء کشف رود اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با موضوع نجات آب با حضور مدیران آب منطقه‌ای و تعدادی ازسرمایه گذاران برگزار شد، بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در راستای احیای کشف رود اعلام آمادگی نمود.

نماینده دادسرا در کشف رود افزود: قرار است با سرمایه گذاری بخش خصوصی مجهزترین سیستم‌های تصفیه فاضلاب در کشف رود که فاضلاب صنعتی و خانگی را در خود دارد، نصب شوند تا ضمن حفظ کاربری اراضی که مستعد کشاورزی سالمند آب قابل مصارف کشاورزی و صنعتی با تبدیل فاضلاب موجود تهیه گردد و خطر آلودگی زیست محیطی کشف رود ریشه کن شود.

قاضی بخشی محبی تصریح کرد: بعد از نجات کشف رود با همت عالی آب منطقه‌ای که در آن حدود ١٣٠٠ هکتار از اراضی را که عمدتا با فاضلاب خام کشاورزی می‌شد رفع تصرف کرده و امیدواریم با اجرای این طرح به بحران بی‌آبی در مشهد و هزینه بالای انتقال آب از کشور‌های همسایه یا دریاهای عمان وخزر خاتمه دهیم.

وی به واحدهای صنعتی که فاضلاب خود را به صورت خام و یا با تصفیه ناقص روانه کشف رود می‌کنند هشدار داد از این پس با تذکر محیط زیست و مشاهده تخلف واحد صنعتی متخلف تا رعایت استاندارد لازم و اخذ تاییدیه از ادامه فعالیت آنجلوگیری می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری مشهد پیام، تاریخ انتشار: دوشنبه 5 مهر 1395، کدخبر: 1902162، www.mashhadpayam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین