پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
استاندار خراسان رضوی در پی انتشار گزارشی با موضوع مشکلات زیست محیطی تخلیه فاضلاب در کشف رود و آبیاری صیفی جات از فاضلاب جاری در این رودخانه در روزنامه خراسان، دستور تشکیل جلسه کارگروه ساماندهی کشف رود را صادر کرد.

شعار سال: ضمیمه خراسان رضوی روزنامه خراسان در شماره 20204 خود در گزارشی با عنوان «2 دهه کشت مرگ در کشف رود» به موضوع تخلیه فاضلاب در کشف رود و آبیاری صیفی جات از فاضلاب جاری در این رودخانه پرداخت که دستور ویژه استاندار را به دنبال داشت.

علی‌رضا رزم‌حسینی پیرو گزارش روزنامه خراسان، به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی دستور داد که در اسرع وقت، جلسه کارگروه ویژه ساماندهی کشف رود را به ریاست استاندار و با حضور نمایندگان آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و... تشکیل دهد.

بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی، از آقای محمدحسام مسلمی نویسنده گزارش روزنامه خراسان هم برای ارائه نظرات کارشناسی خود در کارگروه ویژه ساماندهی کشف رود دعوت خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 8 مهر 98، کد مطلب: 905175: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین