پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌‌گفت: با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود امسال ۳۹۱ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد.

شعار سال: رضا کریمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود امسال 391 میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد و امیدواریم تخصیص این اعتبار در آینده‌ای نزدیک عملی شود و بتوانیم تا حد قابل توجهی مراحل اجرایی این پروژه عظیم را پیش ببریم.

وی با اشاره به این که در بودجه امسال 91 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل مصوب شده است، افزود: تمام تلاش و پیگیری‌های ما مبنی بر این است که آرزوی دیرینه مردم را که شنیدن سوت قطار است، به واقعیت تبدیل کنیم و در این راستا تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام داده شده است که امیدواریم خروجی‌های مناسبی را نیز به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از اعتبارات در نظر گرفته شده در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی کشور نیز پیش‌بینی می‌شود که حداقل 150 میلیارد تومان اعتبار از این محل به راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد.

کریمی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام یافته اختصاص 150 میلیارد تومان از ردیف اعتباری اسناد و خزانه نیز برای پروژه بزرگ راه‌آهن اردبیل در دستور کار قرار داده شده که تمام تلاش ما برای تخصیص این اعتبارات در اسرع وقت است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه بزرگ و مهم باشیم.

وی تصریح کرد: تشکیل کارگروه پیگیری پروژه راه‌آهن اردبیل نیز هم‌اکنون محقق شده و به طور حتم خروجی‌های بسیار موفقی را به دنبال خواهد داشت که امیدواریم اقدامات انجام یافته ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود و تحقق آرزوی دیرینه هموطنان اردبیلی را بیش از این به تعویق نیندازد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 1437503:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین