پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۶۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
در پی انتشار گزارش های قبلی در خصوص ظرفیت های گردشگری باستانی و روستایی سرعین، فرماندار این شهرستان از معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده باستانی و طبیعی با راه اندازی تورهای گردشگری خبر داد.

شعار سال: عاطف ناصری صبح پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از اماکن اقامتی سرعین گفت: در طول تعطیلات تابستانی امسال تور بازدید از جاذبه‌های کمتر شناخته شده شهرستان سرعین دایر می‌شود.

وی تاکید کرد: هر چند سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی و آب‌های گرم معدنی شناخته می‌شود، اما جاذبه‌های گردشگری دیگری در شهرستان سرعین وجود دارد.

وی افزود: این جاذبه‌ها کمتر شناخته بوده و بسیاری از گردشگرانی که به سرعین سفر کرده‌اند، اطلاعی از آن ندارند به همین دلیل تور بازدیدید با مشارکت شرکت تورگردان راه‌اندازی شده است.

فرماندار سرعین تأکید کرد: این تور در نظر دارد مقاصد گردشگری از جمله غار کنزق، تپه آناهیتا، دره ورنیاب شامل تپه و غار باستانی و روستای بیله درق را به مسافران معرفی کند.

ناصری دیگر جاذبه گردشگری شهرستان را پیست اسکی آلوارس عنوان کرد و افزود: از تابستان امسال رستوران مجهز در کنار پیست آماده ارائه خدمات به مسافران است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 تیر 1396، کد مطلب: 4011748:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین