پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
استاندار سمنان گفت: با اکثریت مطلق آرای مدیران دستگاه های اجرایی روزهای پنج شنبه در تابستان سال جاری تعطیل و ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه از هفت صبح تا ۱۵و ۴۵ دقیقه اعلام شد.

شعار سال: محمد رضا خباز اظهار داشت: در جلسه پیش از صبح روز پنج شنبه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی روزهای پنج شنبه طی سه ماهه دوم سال با اکثریت آرا تعطیل اعلام شد.

وی تصریح کرد: این تصمیم به استانداری های مراکز استان‌ها واگذار شده بود که پیش از این در چند استان کشور اجرایی شده بود که باید گفت این تصمیم به منظور صرفه‌جویی در میزان برق، آب و گاز اعمال شد که روزهای چهارشنبه این میزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اینتصمیم درحالی گرفته شد که با توجه به جبران ساعات کاری طی هفته خللی در روند ادارات ایجاد نکند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار 1 تیر 96، کد مطلب: 485623:www.alef.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین