پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۶۸۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
وزیر اسبق آموزش و پرورش تأکید کرد: بر اساس مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت جز از طریق پیوند بین مدرسه و مسجد امکان‌پذیر نیست.

شعارسال: حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در خصوص ضرورت پیوند بین مسجد و مدرسه، گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدرسه به عنوان کانون فرهنگی محله تعین شده اما مدرسه، مردم، مسجد و همه باید در فعالیت تعلیم و تربیت حضور پیدا کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعلیم و تربیت جز از طریق پیوند مدرسه و مسجد امکان پذیر نیست، در حقیقت اگر دانش‌آموزی بخواهد تربیت شود علاوه بر خانواده، مدرسه و مسجد هم باید نقش داشته باشند تا ورزش، تفریح و تربیت فوق برنامه اجرایی شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خانواده، مدرسه و مسجد هر سه تحت عنوان کانون فرهنگی محله مطرح شدند، گفت: هر چه در این مسیر حرکت کنیم، در مسیر تعلیم و تربیت قدم خواهیم بداشت.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تاکید کرد: در غیر این صورت تعلیم و تربیت ناقص است، بنابراین مدرسه، خانواده و مسجد باید در مسیر واحد تعلیم و تربیت قرار گیرند تا نظام تعلیم و تربیت کامل تعریف شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جام نیوز، تاریخ انتشار: 7تیر1396، کدخبر: 805063: www.jamnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین