پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از بازدید بیش از 50 هزار گردشگر از غارعلیصدر طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: برای اسکان مسافران در روستای علیصدر هتلی در دست ساخت نداریم.

شعار سالاحسان قنبری با بیان اینکه افزون بر 50 هزار نفر مسافر از عید سعید فطر تا به روز گذشته از غارعلیصدر بازدید کرده‌اند، افزود: مدت زمان بازدید مسافران از این جاذبه گردشگری بیشتر از یکی دو ساعت نیست بنابراین مشکلی در اسکان برای مسافران غارعلیصدر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در روستای علیصدر 150 سوئیت و منزل برای اسکان مسافران ساماندهی شده است، عنوان کرد: با توجه به همزمانی عید سعید فطر با تعطیلات تابستان خوشبختانه و با وجود اذحام مسافران مشکل خاصی برای اقامت آنها نداشتیم.

قنبری با اشاره به اینکه مراکز اسکان غارعلیصدر آمادگی اقامت دو هزار و 500 مسافر را دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر مسافران در کبودراهنگ فقط بازدید از غارعلیصدر را داشته‌اند بنابراین اسکان آنچنانی نداریم پس مشکلی در اسکان نداشتیم.

وی با اعلام اینکه برای اسکان مسافران در روستای علیصدر هتلی در دست ساخت نداریم، تصریح کرد: همچنین مشکل آبرسانی به روستای علیصدر در حال مرتفع شدن است.

وی خاطرنشان کرد: 11 مدرسه در کبودراهنگ آمادگی اسکان مسافران را در ایام تابستان دارد به طوری که برای اسکان از خانه معلم این شهرستان و هتل جهانگردی غارعلیصدر استفاده کرده‌ایم.

فرماندار کبودراهنگ در پایان با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری باید افزایش یابد، گفت: باید در استان همدان صنعت گردشگری رونق گیرد چرا که پتانسیل جذب گردشگر را دارد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 تیر 1396، کد مطلب: 964-1794-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین