پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
فرماندار يزد گفت: سازمان های مردم نهاد و خيرين می توانند به عنوان كمك يار دولت در ارتقای سلامت و بهداشت افراد جامعه نقش بسزايي داشته باشند .

شعار سال: صطفي سالاري در جريان بازديد از سازمان مردم نهاد انجمن تغذيه سالم ديار عشق يزد تقويت جايگاه سازمان هاي مردم نهاد در جامعه را از اهداف دولت تدبير و اميد دانست و اظهار کرد: تقويت سمن ها مي تواند بستر لازم برای افزايش مشاركت عمومي در جامعه را فراهم سازد .

وی با بيان اين كه در دولت يازدهم زمينه ايجاد و تشكيل سازمان هاي مردم نهاد تسهيل شده است افزود: حمایت از توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد از مهمترين رويكردهاي دولت بوده، چرا كه سمن ها نقش مهمی را در توسعه سیاسی و اجتماعی مي توانند داشته باشد .

فرماندار یزد گفت: خوشبختانه با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سال هاي گذشته بازديدهايي به منظور ارتقاء كيفيت فعاليت هاي و برنامه هاي سازمان هاي مردم نهاد انجام شده است كه در نتيجه شاهد افزايش كمي و كيفي برنامه ها و فعاليت ها بوده ايم .

این مقام مسئول در ادامه با تأكيد به اين كه امروز يكي از اهداف سند توسعه شهرستان توجه به مباحث سلامت و بهداشت است تصریح کرد: براي رسيدن به اين هدف نيازمند تعامل و همكاري با سازمان هاي مردم نهادي كه در حوزه ارتقاء سلامت افراد جامعه كار مي كنند، هستيم .

سالاري ضمن تقدير و تشكر از فعاليت هاي سازمان مردم نهاد انجمن تغذيه سالم ديار عشق گفت: دردنياي امروز مساله تغذيه و رابطه آن با سلامتي و بهداشت بدن اهميت اساسي يافته است ،زيرا پايه و بنيان يک زندگي موفّق و سرشار از تلاش و سازندگي را تشکيل مي دهد .

فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: غذای سالم و به عبارت بهتر تغذیه سالم یکی از مهمترین و شاید اساسی ترین راه دستیابی به سلامت جسم است گرچه در ارتقاء سلامت روان نیز بی تاثیرنیست .

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 تیر 1396، کد مطلب: 964-46100-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین