پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه درمجلس می گوید:گر مصوبات مجلس در سال ۹۶ در حوزه بهداشت و درمان توسط وزارت بهداشت اجرایی شود، بخش مهم مشکلات رفع و طرح تحول نظام سلامت کامل خواهد شد.

شعار سال: احمد همتی درباره عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم گفت: کارها و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است؛ زمانی که قاضی‌زاده‌هاشمی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز به کار کرد، حوزه سلامت کشور با مشکلات زیادی مواجه بود.

وی با تأکید براینکه وزیربهداشت تا امروز بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان را حل کرده است، اضافه کرد: بخشی از مشکلات در این حوزه به‌عنوان نیاز اصلی مردم همچنان پابرجاست.

نماینده سمنان،مهدیشهر و سرخه درمجلس،تاکیدکرد:اگر مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۶ در حوزه بهداشت و درمان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرایی شود، بخش مهم مشکلات رفع می‌شود و طرح تحول نظام سلامت کامل خواهد شد.

همتی با بیان اینکه با تکمیل طرح تحول نظام سلامت مشکلات مردم کمتر می‌شود و باید منابع پایدار برای اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور در راستای رفع مشکلات و کمبودها دیده شود، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برنامه‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان در قالب برنامه ششم توسعه از طریق تلاش کمیسیون بهداشت و درمان مصوب کرده است.

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: امیدواریم شاهد کاهش حجم هزینه‌های درمان مردم و هموارسازی مسیر درمان در کشورمان باشیم.
با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار 13 خرداد 96، کد مطلب: 214759:www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین