پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و ساخت شش هزار و 500 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان از ابتدای فعالیت دولت یازدهم گفت: بیش از 50 درصد این پروژه ها تا پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

شعار سال: سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان با اشاره به نگاه ویژه دولت یازدهم به تحول در امر سلامت و بهداشت افزود: فعالیت های دولت یازدهم منجر به بروز انقلاب و تحول در حوزه سلامت و درمان شده به نحوی که تا پایان کار این دولت 21 هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت مراکز درمانی سراسر کشور اضافه می شود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در تمامی نقاط محروم و مرزی کشور یک کارگاه وسیع عمرانی در حوزه سلامت ایجاد کرده، گفت: 570 مرکز درمانی و پروژه سلامت تنها در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای دولت یازدهم تاکنون افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با اشاره به اقدامات گسترده انجام شده برای توسعه و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق حاشیه ای و اطراف شهر تهران اظهار کرد: به گونه ای عمل خواهیم کرد که ساکنان شهرستان های اطراف پایتخت برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی مناسب نیازی به مراجعه به تهران نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم توجه مناسبی به بحث سلامت و درمان به ویژه در حوزه شهرستان های استان تهران شده، گفت: امروز دو مرکز بیمارستانی و درمانی در شهرستان های بهارستان و اسلامشهر به بهره برداری رسید و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان قرچک نیز تا پایان کار دولت افتتاح خواهند شد.

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشرفت پروژه های درمانی شهرستان های ملارد و قدس در استان تهران نیز قابل توجه است و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.

هاشمی با تقدیر از رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تسهیل روند اجرای طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: این طرح و سیاست های دولت در حوزه رفاه اجتماعی همچنان ادامه خواهد داشت و با رفع موانع بین المللی، شتاب بیشتری در مسیر رفع محرومیت ها گرفته است.

بیمارستان 120 تختخوابی حضرت امام حسین (ع)‌ شهرستان بهارستان، سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر بهداشت و استاندار تهران به بهره برداری رسید.

این بیمارستان در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و زیربنای 8600 متر مربع احداث شده است.

برای ساخت این بیمارستان 230 میلیارد ریال هزینه شده و هزینه تجهیزات پزشکی در این مرکز درمانی نیز 250 میلیارد ریال بوده است.

اورژانس، جراحی عمومی، جراحی زنان، کودکان، داخلی،‌ آی سی یو، سی سی یو، آزمایشگاه، رادیولوژی و 6 اتاق عمل از جمله بخش های بیمارستان امام حسین (ع) است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1396، کد مطلب: 26480: www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین