پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی گفت: امسال ۷۸۰ میلیارد تومان کمک مردمی به وزارت بهداشت ارائه شده است تا صرف خدمات درمانی مردم شود.

شعار سال: سید محمدهادی ایازی پیش از ظهر امروز در نشست با سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت در اردبیل اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد در سال‌های اخیر منشاء خدمات زیادی در حوزه سلامت کشور شده‌اند و در بسیاری از بخش‌های سلامت ورود پیدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: این سازمان‌ها در حوزه‌هایی از قبیل ساخت بیمارستان، درمانگاه، کلینیک و سایر بخشهای درمانی از قبیل سرطان، دیالیز، ام.اس و بیماری‌های خاص وارد شده‌اند و از طریق مردم به این بخش کمک می‌کنند که این امر زمینه‌ساز توسعه ارائه خدمات کیفی و کمی به مردم شده است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی افزود: در یک سال گذشته حدود یک هزار میلیارد تومان و در شش ماهه نخست امسال نیز 780 میلیارد تومان کمک مردمی به وزارت بهداشت ارائه شده است تا صرف ارائه خدمات درمانی به مردم شود.

ایازی تصریح کرد: در بسیاری از کشورها سازمانهای مردم نهاد وارد عمل شده‌اند و برای فرهنگسازی مردم برای انجام اقدامات بهداشتی اقدامات خوبی انجام داده‌اند و نتیجه آن کاهش ابتلایان به انواع بیماریها و کاهش هزینه‌کرد دولت بابت همین بیماریها شده است.

وی گفت: اگر ما بتوانیم رفتار مردم را نسبت به موضوع سلامت تغییر دهیم به نحوی که با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی درصد بیماری را کاهش دهیم کمک شایان توجهی برای تامین هزینه درمانی کرده‌ایم و این امر می‌تواند توسعه خدمات را به دنبال داشته باشد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی با قدردانی از همکاری مثبت و ارزشمند شهردار و اعضای شواری شهر اردبیل در تامین 25 واحد زمین برای احداث پایگاه سلامت و مرکز بهداشت با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: امیدواریم چنین مشارکت و همکاریهای در سطح استان اردبیل توسعه و گسترش یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 مهر95 ، کد مطلب: 1217437: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین