پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
معاون درمان وزیر بهداشت، گفت: اصلاح تعرفه خدمات درمانی اقدام بزرگی بود که برای بهبود اقتصاد بیمارستانی به منظور خدمت بیشتر صورت گرفت.

شعار سال: محمد آقاجانی در مراسم افتتاحیه بیمارستان فرقانی قم گفت: اعتبار بخشی بیمارستانی و ملی با استقرار نسل سوم با 900 سنجه و محوریت ایمنی و حفظ حقوق بیماران در سال جدید اجرایی شده است.

وی یادآور شد: توسعه بیمارستان‌های کشور، تغییر سیستم پرداخت کارکنان به سیستم مبتنی بر عملکرد، توانمندسازی 1000 تن از مدیران کشور با حضور استادان بین المللی و توسعه و ساخت بیمارستان‌های جدید برخی دیگر از فعالیت‌های وزارت بهداشت در سه سال گذشته است.

آقاجانی ادامه داد: از نظر تجهیزات پزشکی با ناوگان فرسوده‌ای مواجه بودیم که برای رفع این مشکل، 27 هزار و 500 قلم تجهیزات در سه سال اخیر در بیمارستان‌ها قرارداده شد.

وی با اشاره به توسعه بیمارستان‌ها و نیروی انسانی در کشور، افزود: تعداد پزشکان در مناطق محروم در سه سال اخیر سه برابر شده است که خدمت ارزنده‌ای به مردم کشور است؛ 17 هزار نیروی پرستاری، مامایی و پیراپزشکی نیز به کار گرفته شد.

به گفته معاون وزیر بهداشت، در این دولت 21 هزار تخت افتتاح می‌شودکه عمده آن بهره برداری رسیده است، افزود: تا پایان دولت یازدهم 800 تخت خواب دیگر در سه بیماستان استان قم افتتاح می‌شود و تعداد تخت‌های بیمارستان‌های استان قم به 2000 تخت ارتقا می‌یابد که اقدامی تاریخی برای توسعه درمان این شهر است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 29 آذر 1395، کد مطلب: 169353:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین