پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کمپینی با عنوان «ما خبرنگاران مزدور نیستیم» تشکیل شده که تاکنون بیش از ۵۰۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف کشور به این کمپین پیوسته‌اند که این خبرنگاران خواستار عذرخواهی، جبران قصور و عدم‌تکرار تقصیر وزیر بهداشت شده‌اند.

شعارسال: در پی توهین اخیر وزیر بهداشت به خبرنگار یکی از روزنامه‌های کثیرالا‌نتشار کشور و ایجاد موج گسترده‌ واکنش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این توهین قاضی‌زاده هاشمی، کمپینی با عنوان «ما خبرنگاران مزدور نیستیم» تشکیل شده است که تاکنون بیش از 500 خبرنگار از رسانه‌های مختلف کشور به این کمپین پیوسته‌اند و تعداد امضاهای این کمپین در حال افزایش است؛ در ادامه متن نامه این خبرنگاران خطاب به وزیر بهداشت آمده است:

نون و القلم

وزیر محترم بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی

سلام و تحیت

چندیست که بدنه اهالی مظلوم رسانه، زخمی الفاظ و رفتار مدیران و مسئولان بالادستی دولتی شده‌اند که شعار آزادی بیان و تحمل مخالفش صرفاً بنرهای تبلیغات ستادهای انتخاباتی آنها بوده است.

خبرنگار، فارغ از حزب و گروه و جناح و دسته، فارغ از روزنامه یا سایت، خبرگزاری یا سایر مدیاها، فارغ از ملیت و اهلیت و زبان و لهجه و قوم و قبیله ...

هرچه که باشد "زبان مردم" است و پرسشگری رسالتش!

«مزدور»، بی‌شناسنامه، ضد‌انقلاب، چرت پُرس، برود به جهنم، بی‌شعور و الفاظی که عنوانش در این مجال نگنجد، شایسته کلام و زیبنده دهان مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران نیست!

حرمت جایگاه مقدس خبر، نقد و پرسشگری را نگه دارید چرا که خبرنگار پل ارتباطی مردم با شما است و قطع این ارتباط عدول از جایگاه خادمی و پاسخگویی به ملت عزیز و صبور تلقی می‌شود.

و در پایان از شما عذرخواهی‌، جبران قصور و عدم تکرار تقصیر را انتظار داشته و برایتان از درگاه خداوند منان توفیقات خدمت به محرومین و پرهیز از عُجب و اشرافی‌گری مسئلت می‌نماییم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17خرداد1396، کدخبر: 1429638: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
0
من بعنوان یک خبرنگار آقای هاشمی را دوست دارم اما برخی از حدشکنی های ایشان در شرایط عصبانیت را نمی پسندم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین