پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸
مدیرکل امور زندان‌های استان اردبیل خواستار حمایت از اشتغال زندانیان آزاد شده از زندان‌های استان شد.

شعا سالمراد فتحی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی زندانیان آزادشده موضوع اشتغال آن ها است.

وی افزود: این معضل در حالی موجب ترد شدگی و بازگشت مجدد فرد به سمت جرایم می‌شود که علت زندانی شدن برخی زندانیان نیز مشکلات اقتصادی و اشتغال بوده است.

مدیرکل امور زندان‌های استان تأکید کرد: بررسی وضعیت زندگی زندانی آزاد شده نشان می‌دهد اغلب این افراد از سوی خانواده و اجتماع ترد شده و به ندرت اجازه اشتغال به آن ها داده می‌شود.

فتحی تأکید کرد: هر چند برخی کارگاه‌های خیریه صرفاً از زندانیان نیروی کار پذیرش کرده و این افراد را حمایت می‌کنند اما لازم است حمایت از شغل زندانی آزاد شده در سطح جامعه نهادینه شود.

وی افزود: میانگین بازگشت زندانیان اردبیلی به زندان‌ها ۱۵ درصد است اما در بررسی علل بازگشت مجدد به زندان موضوع بیکاری نیز اهمیت دارد.

مدیرکل امور زندان‌های استان کاهش زندانی و جمعیت کیفری را برابر با ارتقا امنیت و سلامت جامعه دانست و بیان داشت: تأثیر حمایت از زندانی یا در مقابل ترد وی در کل جامعه قابل مشاهده است.

سایت شعار سال،با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:12 تیر1396، کد مطلب:4021201:www. mehrnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین