پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: برای تکمیل سدهای در حال ساخت بلوبین، مراش و مشمپا استان زنجان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شعار سال:  رضا یوسف پور با بیان اینکه سه مراش، بلوبین و مشمپا سه طرح مهم در حوزه سد سازی در استان زنجان هستند، افزود: با تکمیل این سدها تامین آب در بخشهای مختلف در مناطق مختلف استان رفع می شود.

وی اظهار کرد: برای تکمیل سدهای در حال ساخت استان زنجان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: سد مشمپا ۲۳ درصد پیشرفت دارد و این سد بزرگترین سد استان است و طی سال گذشته به علت کمبود اعتبارات متوقف شد ولی با پیگیری از وزارت نیرو شبکه زهکشی و آبیاری در پاوه رود ۱۱ درصد پیشرفت دارد.

رضا پور تاکید کرد: سال گذشته سه میلیارد تومان اعتبار بود و امسال هم سه میلیارد تومان است ولی ما بیش از۶۰ میلیارد تومان سال گذشته کار کردیم و امسال هم ۶۰ میلیارد تومان و بیش از ۲۰ برابراعتبار سد کار انجام می دهیم و تا سه سال اینده به بهربرداری می رسد.

وی افزود: سد مراش بخشهای آب شرب و صنعت و اراضی کشاورزی ماهنشان را تامین می کند و بیش از ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سیستم انحراف آب سد تمام شده و در حال ساخت بدنه سد هستیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان تصریح کرد: سد بلوبین ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آب مورد نیاز بخشهای مختلف آب شرب، صنعت و اراضی کشاورزی پایین دستی را تامین می کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب: 4020875: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین