پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: اجرای حکم هیئت تشخیص مبنی بر تخلیه گلخانه های موجود در فرودگاه یاسوج الزامی است.

شعار سال: حسین اکرمیان ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت گلخانه های موجود در فرودگاه یاسوج افزود: حکم تخلیه در این حوزه به استناد هیات تشخیص و به استناد قانون باید اجرا شود و در این حوزه سازمان های نظارتی ورود پیدا کرده اند و عدم اجرای قانون باعث تضعیف ارکان حکومت می شود.

اکرمیان تصریح کرد: حکم این شورا به دادستانی ارسال شده است و این حکم باید اجرا شود.

اکرمیان عنوان داشت: فرودگاه ها به شهر فرودگاهی تبدیل شده اند و فرودگاه امام خمینی به عنوان شهر فرودگاهی فعالیت می کند.

وی تاکید کرد: قانون باید در این مورد اجرا شود و تنها در فرودگاه یاسوج و یک فرودگاه دیگر چنین وضعیتی وجود دارد.

اکرمیان اظهار کرد: شرکت فرودگاهی و ناوبری هوایی کشور دارای دو دیسیپلین است که بخشی معطوف به رعایت مقررات جهانی و بخشی مربوط به رعایت قوانین داخلی است.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور بیان داشت: فرودگاه یاسوج می تواند موتور محرکه توسعه استان باشد و توجه به توسعه این فرودگاه و فرودگاه های کوچک در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توسعه این حوزه برای توسعه دیگر حوزه ها و رشد استان لازم است و فرودگاه هایی مانند یاسوج، ایلام، شهرکرد و فرودگاه های سبک باید توسعه یابند.

اکرمیان با اشاره به اینکه برای شرکت فرودگاهی کشور انجام صحیح وظایف و رشد و توسعه کشور مهم است بیان داشت: از مجموع ۵۴ فرودگاه تحت مالکیت این حوزه یک فرودگاه دارای سودهی بود که آن هم واگذار شده است.

اکرمیان بیان داشت: ما به عنوان بخشی از دولت وظیفه داریم از آنچه که در توان است در راستای اجرای دستورات مسئولین و توسعه کشور گام برداریم و به تصمیمات مقامات عالی در راستای اشتغال و توسعه جامعه عمل بپوشانیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4022186:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین