پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
مدیرکل جهاد کشارزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: لغو قراداد و تخلیه فرودگاه یاسوج از گلخانه ها تبعات منفی به همراه دارد.

شعار سال: جعفر گوهرگانی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی تخلیه گلخانه ها از فرودگاه یاسوج افزود: در صورت اجرای این حکم طیف زیادی از کارگران این مجموعه بیکار خواهند شد و فارغ التحصیلان فعال در این حوزه سرگردان خواهند شد.

گوهرگانی اظهار داشت: در صورت اجرای این حکم تبعات زیادی مانند بلاتکلیفی چندین خانواده، مشکلاتی در حوزه اشتغال و ضرر و زیان شدید متولیان رقم خواهد خورد.

وی بیان داشت: متولیان این حوزه میـگویند که هیچ گزارشی و اسنادی مبنی بر واگذاری و تغییر جواز تاسیس وجود ندارد و هیچ تخلفی از دید ما انجام نشده است.

وی افزود: اگر چنین موردی وجود دارد باید با کسانی که معامله کرده اند و اجاره داده اند و فعالیت آن ها با نفس کار منافات دارد برخورد شود و قراداد کسانی که خطایی نکرده اند باقی بماند ولی افرادی که نسبت به فروش اقدام کرده اند باید سهم دولت را به نرخ روز بپردازند تا درس و تجربه ای برای دیگران باشد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت: در گلخانه های موجود در فرودگاه بیش از ۴۰ کارگر به طور مستقیم و تعدادی هم به صورت غیر مستقیم فعالند و این حوزه با تولید گل رز و محصولات گلخانه ای نقش موثری در تولید و اشتغال دارند.

گوهرگانی تاکید کرد: این گلخانه ها در دولت قبل اجرایی شده اند که از بودجه بیت المال برای ان هزینه شده است و قراداد با تایید استاندار وقت و مدیر فرودگاه ها منعقد شده است که با رضایت طرفین بوده است.

گوهرگانی خواستار تجدید نظر در حکم هیات تاسیس شد و بیان داشت: این گلخانه ها تاثیر مناسبی در تولید و اشتغال استان دارند و باید به مسائل مختلف این حوزه توجه شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4022264:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین