پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
مدیر فرودگاه یاسوج از برطرف شدن مانع بزرگ پروزاری این فرودگاه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان و رسانه‌ها دکل‌های روشنایی ورزشگاه ۱۵ هزارنفری یاسوج کاهش یافت.

شعار سال : علی محسنیان ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج در فاصله 2400 متری از آستانه باند 31 فرودگاه قرار گرفته و دکل‌های روشنایی این ورزشگاه حدود 58 متر ارتفاع دارند.

وی بیان کرد: بیش از 22 متر از ارتفاع دکل‌های روشنایی ورزشگاه یاسوج غیرمجاز بوده و در حریم هوایی فرودگاه نفوذ کرده‌اند این نفوذ باعث شده تا بیش از 1100 متر آستانه باند 13 فرودگاه یاسوج جابجا و عملاً این باند برای نشست و برخاست هواپیماها بدون استفاده باشد.

محسنیان افزود: پس از پیگیری‌های مستمر و مکاتبات مکرر، استفاده از پتانسیل‌های ممکن در ستاد شرکت فرودگاه‌های کشور و استان و بهره گیری از ظرفیت‌های اطلاع رسانی رسانه‌های ملی و محلی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ( کارفرمای پروژه ساخت ورزشگاه 15 هزارنفری یاسوج) اقدام به کاهش ارتفاع دکل‌های این ورزشگاه تا سقف استانداردهای بین المللی کرد.

وی ضمن تشکر از کمک و فعالیت ارزشمند رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری تسنیم که اولین گزارش را در زمینه دکل‌های روشنایی ورزشگاه یاسوج به عنوان یک مانع بزرگ پروازی فرودگاه یاسوج انتشار داد، گفت: برطرف شدن این مشکل یک موفقیت خاص برای شرکت فرودگاه‌های کشور و فرودگاه یاسوج است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 14 آذر 1394 کد مطلب : 934930 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین