پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرودگاه یاسوج به علت اجرای پروژه تطویل باند یتا دو ماه آینده تعطیل شد.

شعار سال: پژمان نیک اقبالی افزود: تطویل باند فرودگاه از ۲۶۰۰ به ۳۴۰۰ متر یک تحول بزرگ در حوزه فرودگاه یاسوج است.

وی بیان داشت: عملیات زیر سازی تطویل باند مراحل پایانی خود را می گذراند و عملیات آسفالت و روکش آسفالت باند قدیم و تعریض باند قدیم از ۴۵ متر به ۶۰ متر آغاز می شود.

نیک اقبالی اظهار داشت: با اتمام پروژه امکان فرود هواپیماهای متوسط در فرودگاه یاسوج فراهم می شود.

وی افزود: امیدواریم نیمه دوم سال ۹۶ نیمه طلایی برای پروازهای فرودگاه یاسوج باشد و برای افزایش تعداد پروازها و تطویل باند باید یک تا دوماه پروازها تعطیل شود.

نیک اقبالی بیان داشت: تعطیلی فعلی فرودگاه برای اجرای عملیات روکش آسفالت و پیشنهاد پیمانکار برای اجرای پروژه سه ماه تعطیلی است اما اگر کارشناسان تایید کنند این زمان به دو ماه کاهش می یابد.

وی افزود: بعد از این توقف و اتمام پروژه شاهد تحول خوبی در فرودگاه خواهیم بود.

نیک اقبالی با بیان اینکه بابت ابن تعطیلی از مردم عذر خواهی می کنیم، گفت: ۲۳ میلیارد تومان عملیات عمرانی فقط در بخش باند صورت گرفته که هزینه تطویل باند است و با پیشرفت خوبی که داشته ۸۰۰ متر به طول باند اضافه می شود.

وی بیان داشت: از این ۸۰۰ متر ۶۰۰ متر آن مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 تیر 1396، کد مطلب: 4011661:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین