پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
یک روز قبل از دیدار رؤسای جمهور روسیه و آمریکا، وزیر دفاع لهستان از امضای توافق با آمریکا در خصوص تحویل سامانه‌های موشک پاتریوت واشنگتن به ورشو خبر داد.

شعار سال: «آنتونی ماژرویچ» وزیر دفاع لهستان روز پنجشنبه  اعلام کرد که وزارت دفاع لهستان و آمریکا توافقی را در خصوص تحویل سامانه‌های موشک پاتریوت آمریکا به لهستان به امضا درآوردند.

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، امضای این توافق در حین سفر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به ورشو صورت گرفت.

وزیر دفاع لهستان بعد از اعلام امضای توافق اعلام کرد که لهستان تا سال 2022، از آمریکا سامانه‌های موشک پاتریوت دریافت می‌کند.

ماژرویچ در کنفرانس خبری گفت: «تحویل این سامانه‌ها در سال 2022 آغاز می‌شود و در سال 2023 به مرحله آمادگی عملیاتی می‌رسد».

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه سفر خود به لهستان را در دومین سفر خارجی خود بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا آغاز کرد و قرار است برای شرکت در نشست کشورهای گروه 20 موسوم به «جی 20» به «هامبورگ» سفر کند.

نشست بین‌المللی کشورهای گروه 20 قرار است روزهای جمعه و شنبه (فردا و پس فردا) برگزار می‌شود.

وزیر دفاع لهستان تصریح کرد که سامانه‌های پاتریوت به سامانه‌ فرماندهی رزمی دفاع هوایی و موشکی (IBCS) مجهز است.

بر اساس این گزارش، اواخر ماه مارس، مقامات لهستان از تصمیم خود برای خرید این سامانه‌ها خبر دادند قرار است 8 سکوی پرتاب به قیمت 7.5 میلیارد دلار خریداری کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 15 تیر 96، کدمطلب:13960415000654، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین