پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کنفرانس بین‌المللی تأثیر ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقاء آموزش‌های دینی به هفت زبان فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و آذری در قم برگزار می‌شود.

شعار سال: نخستین نشست هماهنگی بین ارگان‌ها برای نخستین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی یکشنبه در سالن جلسات دانشگاه مجازی المصطفی برگزار شد.

کنفرانس بین‌المللی تأثیر ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی به هفت زبان فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی و آذری در 27 و 28 مهرماه 1396 در قم برگزار می‌شود.

قابل‌توجه است که محورهای موردبررسی در این همایش ظرفیت‌های آموزشی موجود در فضای مجازی، ظرفیت‌های فضای مجازی در گفت‌وگوهای ادیانی و تقریب مذاهب، توصیف و تحلیل وضعیت موجود آموزش دینی در فضای مجازی و نقش حکومت‌ها و نهادهای دینی در آموزش مجازی بوده که در قالب مقاله‌های علمی موردبازنگری و تأمل اساتید قرار می‌گیرد.

مهلت ارسال چکیده مقالات تا 15 مرداد تمدیدشده و اصل مقالات نیز تا 30 شهریور باید به دبیرخانه همایش تحویل داده شود.

این جلسه با حضور مدیران روابط‌عمومی استانداری، مخابرات، نیروی انتظامی، صدا سیما، شهرداری و دانشگاه باقرالعلوم، ادیان و مذاهب برای ایجاد هماهنگی برگزار و با اعلام آمادگی این دستگاه‌ها برای همکاری کامل با دانشگاه مجازی جامعه المصطفی به پایان رسید.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 تیر 1394، کد مطلب: 1459524:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین