پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از عبور‌ومرور بی‌مورد در هوای آزاد خودداری کنید.

شعار سال: مهرداد قطره اظهار کرد: با توجه وضعیت هوا و وجود گرد وغبار به مردم توصیه می‌شود از عبور‌ومرور بی‌مورد در هوای آزاد خودداری کنند و درب و پنجره منزل را بسته نگه دارند.

وی با اشاره به وجود وضعیت هشدار برای هوای چهارمحال و بختیاری افزود: میزان ذرات با قطر کمتر از دو و نیم میکرون در هر متر‌مکعب بین 180 تا 200 میکروگرم و ذرات با قطر کمتر از 10 میکرو‌گرم در هر متر‌مکعب به 155 تا 180 میکرو‌گرم رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه منشأ این گرد و غبار کشور عراق است که فردا از غلظت آن کاسته می‌شود اضافه کرد: وضعیت کیفیت هوای استان در فردا نیز برای گروه حساس نا‌سالم است.

قطره ادامه داد: در بعد‌از‌ظهر امروز وزش باد نسبتاً شدید و احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بیشترین دمای امروز در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به 32 درجه سانتی‌گراد و در لردگان گرم‌ترین نقطه استان به 34 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: دمای استان برای فردا یک الی دو درجه کاهش خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان چهارمحال و بختیاری، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000563:www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین