پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت: ️فعالیت همه کارگاه های فرآوری شن و ماسه و کارخانه های آسفالت این شهرستان تا عادی شدن کیفیت وضعیت هوای ارومیه ممنوع است.

شعار سال: مختار خانی روز دوشنبه افزود: در راستای اجرای مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای ارومیه مبنی بر تعطیلی موقت واحدهای تولید شن و ماسه و آسفالت به علت پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی با قید فوریت دستور تعطیلی موقت به همه کارگاه های فرآوری شن و ماسه و آسفالت شهرک آسفالت شهرستان ارومیه ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه دو اکیپ از یگان حفاظت محیط زیست و‌ معاونت نظارت پایش استان و یک اکیپ کارشناسان اداره ارومیه به منطقه اعزام شده است، اضافه کرد: کارشناسان این اداره فعالیت همه منابع ثابت آلودگی هوا و واحدهای با پتانسیل بالای آلودگی هوا را پایش کرده و‌در صورت برخورد با تخلف زیست محیطی به استناد مواد سه و 12 قانون هوای پاک نسبت به جلوگیری از فعالیت واحدهای خاطی اقدام می کند.

وی با قدردانی از رسانه ملی و عموم مردم در خصوص توجه به مسائل زیست محیطی اظهار کرد: تصاویر تهیه شده در شبکه های اجتماعی و پخش شده از رسانه ملی مربوط به روزهای اخیر نبوده و پیش از تشکیل کارگروه ویژه آلودگی هوای ارومیه بوده است.

آذربایجان غربی از روز جمعه به علت سکون هوا و جو پایدار با انباشت آلاینده ها همراه بوده است که موجب شد تا کمیته اضطرار کاهش الودگی هوای ارومیه مدارس را از روز شنبه تا کنون تعطیل اعلام کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 27 آذر 96، کد مطلب: 82767133، www.iranr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین