پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بودجه 30 میلیارد ريالی در بخش عمرانی به استان سمنان اختصاص داده شده است.

شعار سال: محمدرضا شاملو صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در دفتر استاندار سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه بودجه 30 میلیارد ریالی در بخش عمرانی به استان سمنان اختصاص داده شد، اظهار کرد: این بودجه برای خرید قیر به این استان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان سمنان می‌تواند ۵۰ درصد این بودجه را دریافت کند و مابقی آن در آینده نزدیک به این استان اختصاص داده می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: استان سمنان می‌تواند کارپردازها را معرفی کند تا مطالبات خود را دریافت کنند.

شاملو با اشاره به اینکه همه مسؤولان باید از ظرفیت‌های خود استفاده کنند تا روستاهای استان سمنان پیشرفت کند، افزود: اعتبارات استانی نیز باید به این بخش اختصاص داده شود تا شاهد پیشرفت روزافزون روستاها باشیم.

وی گفت: اعتبارات و حمایت‌های استانی باعث شده تا در استان سمنان اقدامات بسیار خوبی انجام شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: اعتبارات ملی نیز باید در این بخش اختصاص داده شود؛ استان سمنان جزو استان‌های دارای اولویت دریافت اعتبارات ملی است.

شاملو ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده، استان سمنان در زمینه پیگیری مصوبات اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مقدمات و شرایط کار برای ایجاد بوستان‌های روستایی فراهم شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان سمنان، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421002083:www.semnan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین