پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
جانشین معاونت اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح گفت:حداقل ۳۰ درصد اقتصاد کشور تحت تأثیر قاچاق کالا و موادمخدر قرار دارد.

شعار سال: سردار سیدمجید میراحمدی جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح امروز(یکشنبه) در مراسم اختتامیه طرح ذوالفقار ۹۶ که با محوریت شهرستان پردیس، اجرا شد، اظهار کرد: اقتصاد کشور در دو بخش قاچاق کالا، انسان و مواد مخدر تهدید می‌شود و حداقل ۳۰ درصد اقتصاد کشور تحت تأثیر این تهدیدها قرار دارد.

وی از سنگ اندازی‌های درونی در امر مبارزه با قاچاق انتقاد کرد و گفت: این سنگ اندازی‌ها و آلودگی‌ها مبارزه با قاچاق کالا را آسیب پذیر کرده است، در همین راستا، فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده معظم کل قوا گزارشی از قاچاق کالا ارائه کرد و معظم‌له امر کردند پلیس در گمرک مستقر شود.

جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ۶۰ درصد از قاچاق کالای کشور از مبادی رسمی انجام می‌شود، گفت: مبارزه با قاچاق به افراد پاک دست و با صلاحیت نیازمند است، در بحث مبارزه با قاچاق کالا برخی فشارهای پنهان بر مسئولان و سربازان این امر را شاهد هستیم.

وی با اشاره به برخی فشارها از سوی عده ای از مقامات بر افرادی که شجاعانه با تملک اراضی ملی مبارزه کرده و از حقوق مردم دفاع می کنند، اضافه کرد: مبارزه با فساد باید به سوی مبارزه با سرپنجه های اصلی حرکت کند و منشا این مفاسد را بخشکاند.

میراحمدی بر اهمیت بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ایران با افغانستان، به عنوان اولین تولید کننده مواد مخدر ۸۴۵ کیلومتر مرز مشترک دارد و در راه مبارزه با ترانزیت مواد مخدر به اروپا بیش از ده ها هزار مجروح و ۴۵۰۰ شهید تقدیم کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کد مطلب: 6184338:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین