پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۴
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال امید ایران بتواند پس از سالها مسافر بازیهای المپیک شود

شعارسال: محمود گودرزی در مراسم بدرقه تیم فوتبال امید ایران به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک؛ اظهار داشت: واقعیت این است که نتوانستیم آنگونه که لازم است تیم امید را برای راهیابی به المپیک حمایت کنیم، اما امیدوارم جوانان متعصب فوتبال کشورمان یکی از مسافران بازیهای المپیک 2016 شوند.

وی با بیان اینکه بدون شک راهیابی این تیم به المپیک برای همه بسیار خشنود کننده است، گفت: در صورتی که تیم امید نتواند به این مهم دست یابد نیز قدردان اعضای تیم خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با تجلیل از زحمات کادر فنی تیم امید در راه آماده سازی، افزود: امیدوارم از این پس حمایت های مادی و معنوی افزایش یابد تا آنان بتوانند در رقابت های انتخابی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

گودرزی ادامه داد: باید در این مدت کوتاه باقی مانده تا زمان آغاز مسابقات، ملی پوشان از لحاظ فنی و روانی حمایت شوند تا با تمامی قوا به مصاف حریفان در رقابت های انتخابی بروند.

وی در پایان صحبت های خود بار دیگر تاکید کرد که با وجود اهمیت کسب نتیجه، در صورت عدم موفقیت نیز زحمات تیم امید فراموش نمی شود.

رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو در رشته فوتبال اواخر ماه جاری در کشور قطر برگزار می شود. تیم فوتبال امید ایران برای حضور در این رقابت ها 11 دی ماه عازم قطر می شود تا در این مسابقات با تیم های سوریه، قطر و چین که در گروه ایران قرار دارند، رقابت کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 11دی1394، کدخبر: 81902475: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین