پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
آمریکای مدعی حقوق بشر برای کارگران قانونی درباره حداقل تعداد روز مرخصی با حقوق برای کارگران ندارد و تنها دو درصد از آمریکایی ها بیش از ۲۴ روز در سال از مرخصی با حقوق بهره مندند.

شعار سال: آمریکا قانونی درباره حداقل تعداد روز مرخصى یا تعطیلات "با حقوق" براى کارگران ندارد و بیش از ۷۰ درصد کارگران آمریکایى کمتر از 15 روز در سال مرخصى با حقوق و حق رفتن به تعطیلات دارند.

در این میان هشت درصد حتی پنج روز هم به تعطیلات نمی روند و تنها دو درصد از آمریکایی ها بیش از ۲۴ روز در سال از مرخصی با حقوق بهره مندند.

این در حالی است که حداقل تعداد روز مرخصی با حقوق در آلمان 20 روز در سال است که در اغلب موارد به 25 روز و بیشتر هم می رسد. در سایر کشورهای اتحادیه اروپا هم بین 20 تا 25 روز مرخصی با حقوق درنظر گرفته می شود و استرالیا هم 20 روز در سال مرخصی با حقوق دارد؛ البته کشورهای ژاپن و کانادا هم در این زمینه با آمریکا هم داستان اند و حداقل تعداد روز مرخصی در این کشورها تنها 10 روز در سال است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر، تاریخ 15 مرداد 96 کد مطلب: 12789:www.apporteuronline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین